torsdag 26 januari 2012

som små karameller...

Jag har en direktimportör av grekiska olivtvålar... Feta, helt enkelt underbara.
Speciellt så här på vintern när man är alldeles narig... då gör dessa susen. Här har jag förpackat dem i lite vårlig elegans. Bilderna är hör och häpna, från forna tiders samlarbilder som man fick i cigarettpaket....Dessa är naturligtvis kopior.... kan inte skiljas från originalen...

Måndag och tisdag har jag tillbringat i min gode vän Monicas sällskap, på utflykter till bland annat rödakorsets loppis. Lite fika och mycket skratt... lite klädinköp för den stundande våren... helt igenom två urmysiga dagar...
Nu stundar tre dagar i butiken... sminkbordet är sålt, så nu måste lite nytt in... och då trivs jag....
Men god förhoppning om att solen må stråla på er allesammans, så säger jag paa gensyn....
Jeanette

1 kommentar:

Tre Tanter sa...

Vilken vacker butik du har, måste vara underbart att ha en sådan arbetsmiljö. Vill du berika dagen med lite nostalgi så är du välkommen till oss, ha en fin dag hälsar 3 tanter