lördag 21 februari 2009

Min längtan är stor....

Lusthuset min älsklingsplats på sommaren.

Mr A i färd med att måla rutor på vårt köksgolv.

En härlig skål, för
sommaren .



Mr A och förre grannpojken Oskar.


Maffig utsikt från
Mallorca.



Visst ser det ut som minuterna innan Hipp Hipp Hurra.... En av Skagenmålarnas stora konstverk. Jag väntar bara på vännerna. Lördagen har varit lugn och skön. Mr A har följt skididrottarna på tv, och jag har gått igenom 5 års digitalt fotograferande... Dax för bränna en dvd och göra pappersbilder. Så många härliga minnen paserade revy. Min 50-årsdag, på Mallorca. Cyckelturer i Stockholm. Tältsemester i Danmark. Att jag ligger efter i scrapbookandet är en underdrift.
Nu planerar vi en påsksemester på Mallorca igen. Mr A blir 60 och det ska vi fira.
Vi älskar Mallorca, Alcudia speciellt. Längtar efter att få hyra cyklar och ge oss ut på äventyr. Med lite vin och bröd, några mogna tomater och osten från Mallorca som är så underbart god. Bjuder på en kavalkad i bilder på åren som gått.
Tillvarataer alla Där ute i Blogglandia.





1 kommentar:

Lisa Marklund sa...

Vilken härlig sommardukning :-). Ditt lusthus ser jättemysigt ut och mycket snyggt golv du får i köket.
Kram Lisa