fredag 20 februari 2009

Grattis Till vinnaren











Nu så, Vinnaren blev http://lillahusetpaprarien.blogspot.com/, skicka din adress på mailen så skickar jag denna tavla. Men eftersom jag bara fick 4 tävlande, så har jag bestämt att jag skickar ett litet tröstpris till var och en av Er. Så meila adresserna så kommer ett litet handgjort kort.
Creations by Lisa
JersyTjej
Mrs Ahstrom
Hör av er tjejer så skickar jag paketen på måndag.
Ha nu en riktigt god helg (blir alltid lite fulliskratt när jag skriver helg... min grekiske chef har berättat att det betyder ål på grekiska)
Så trevlig ål på er alla och tillvarata varandra.

2 kommentarer:

Lisa Marklund sa...

Men så glad jag blev :-)) tack gulliga du för att jag får ett tröstpris. Jag mailar min adress till dig.
Kram Lisa

Lilla huset på prärien sa...

Men OJ! Inte trodde jag att jag skulle gå och vinna heller - wow vilken tur jag har!! Tusen tack - så himla kul! :)