onsdag 8 maj 2013

Vår bästa tid är nu.....

 Min vackra kanapeé har fått komma ut i butiken i all sin vackra skröpplighet... 
I väntan på att jag ska bestämma hur den ska kläs om.... 

Detta vackra syskrin/juvelskrin med sammetrosor från anno dazumal.
lite blekta av tidens tand men sååå otroligt vackra.


 Fru Larssons Diversehandel håller stängt på Kristihimmelfärdsdag
 torsdagen den 9 maj. men öppet som vanligt fredag och lördag. 
Nu ut i solen för en kopp kaffe och doftandes på våren. Paa Gensyn Jeanette

3 kommentarer:

Hemkära Hanna sa...

En riktigt skön ledighet önskar jag dig!

Hajan sa...

lika ljuvligt som vanligt att
titta sig omkring.

Så mycket jag skulle vilja ha, men eftersom jag har gjort mig av med så mycket, på grund av flytt till
en liten tvåa. så kan man inte börja att köpa på sig igen.
Mina barn och barnbarn har valt, ja
man kan inget ta med sig, dit man går, som det heter i visan.
tack för att jag sneglar lite
hos dig.

kram Hajan

Hajan sa...

Ja nu är jag här igen, men har Du lagt av. Blev så snopen att det var samma som sist i Maj.

I bland känns det för en paus
men lycka till igen.
krem från Hajan