måndag 4 mars 2013

Vårlikt i Fru Larssons Diversehandel

 Har möblerat om igen!!! Nu har det blivit lite utav lushusinspirerad miljö, i butiken!

Den sista tiden har jag blivit bombad av en anonym, med kommentarer om drogförsäljning!!!!
Tar därför bort möjligheten att kommentera anonymt, sorgligt men sant....... 

Hoppas ni har överseende mot detta!

Här är det några minus och trots det så droppar det från taken. Precis intill väggen så har årets första Snödroppe tittat fram... Den värmer min själ.... Godingen min ligger för ankar.... han har drabbats av influensan och legat utslagen i tre dagar... usch och fy.... hoppas så att det ger med sig. Tillvarata er nu och njut
hälsar pysselmadam/ Jeanette

3 kommentarer:

Hajan sa...

hej det var det vackraste jag sett på länge.Så många det är som drabbats av influensan.Peppar,peppar hoppas
jag klarar mig från den.
Den vill jag inte ha,vintern får gärna försvinna med.
Nu längtar alla efter det som heter vår
kram/hajan

Eva Linnea sa...

Det lyser lite turkost hos dig också, ser jag. Det är en så fin vårfärg. Hoppas du håller dig på benen.
En bra dag önskar EvaLinnea

Unknown sa...

Hej Hopp! Här var det trevligt att titta in bland alla inlägg!
KRAM Petra E
www.romantiskahem.blogspot.com instagram romantiskahem