onsdag 12 september 2012

En helt vanlig vecka..... Inte alls.... Ler!


 Dagarna går så fort.... Så mycket trevligheter.... 
denna vecka även en del hälsobringande beslut.... Jag har börjat på gym.... och jag gillade det hela.... Så nu har jag fått info och ett alldeles eget program..... Bara att sätta bollen i rullning....
 I butiken är det fullt schåå....
Skönt att kunna tända ljus igen och få mysa....
I går var jag med Marianne på den trevligaste tur ni tänkas kan....Först ett par loppisar... där allt var till halva priset... Ni kan tro att jag hittade små guldkorn till affären.

 Därefter åkte vi till Uppsala Station och till Bistron där... Beställde var sin Croque monsieur gjord på surdegsbröd.... Men så gott...... genomtänkt enkel måltid.... och därefter en underbart härlig tiramisu...... men som till vår stora besvikelse serverade i tunna otidsenliga plastcouper..... Vadan denna  flagranta miss.... 
Nåja... trots detta så rekommenderas detta etablissemang!
Som ni hör så är matpatrullen utan pardon... ler stort... Hoppas på en fortsättning på dessa vardagsutflykter inom kort! 
Nu sänder jag er sedvanliga tankar och önskar er allt gott... Paa Gensyn / Jeanette

6 kommentarer:

Monica Johansson sa...

Vilka fina väggar, det blev jättebra!! Kram!

STENLYCKA sa...

Hej kära vän!
Du visar så underbara bilder från din butik. Fjärilarna på väggen är bar så vackra. Min dröm att få besöka din butik någon gång.
Och kransen i förra inlägget så höstfin!
Förstår att ni hade en trevlig stund med bla. loppis besök.
Mina början på denna veckan har varit en aning ansträngd, fick en ny dator på jobbet och den ville inte alls samma saker som jag, så när jag skulle låna ut böcker så blev allt tokigt...Efter en del fula ord och många omstarter så har jag löst problemen men nu sitter jag här med spänd nacke och huvudvärk.
Tänk då om jag fått gå in i din ljuvliga butik och fått träffa dig, det skulle varit en lisa för själen.
Ha det nu så bra, njut av dagen!
Kram Raina

Älskade pion sa...

Ja,det är härligt....Go Girl.;))))Vilken fin butik du har.Kram Ulrika

ewa-christine sa...

Ha en fin vecka......och njut!

Fina Fröken Söt sa...

Åh vilka vackra ting du har!

Maliva`s verden sa...

Åh du har så mange sjarmerende skatter. Tror du hadde likt deg på brocante jeg var og besøkte her i Frankrike i går;o)
Maliva in France