söndag 4 december 2011

Ett av mina tidsskåp börjar ta form....











Sakta men säkert så byggs det på i tidskåpet med tillvaratagna ting från flydda dagar.... Allt smått och gott samordnas till ett stort härligt collage.


I går var vi till Sandra och Bella och åt gott och spelade massor av spel på wii... hoppa på isflak som en pingvin.. åkte skidor och en massa annat skoj... Både Arne och jag blev sugna på en konsoll och roliga spel.... Kanske blir det årets julklapp...




Idag väntar några intensiva timmar i butiken och därefter blir det glöggparty hos grannarna.




Vilken helg... önskar er allt gott där ute... vare sig ni har snö eller inte så lackar det mot jul.... jag tittar barnslig som jag är på julkalender på tv... helt bedårande... men inte så bra som diselråttorna...




PÅ GENSYN Jeanette





4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt skåp (som vanligt)!
Trevlig andra advent.
kramen
/Carina

Rut och Signe sa...

Ser ut att bli ett vackert tittskåp. Så fint man kan göra med sina personliga små saker och minnen. Fint!

Marie

Monica Johansson sa...

Jag som har sett skåpet 'live' kan lova att det är helt underbart! Så många fina små detaljer, bl a en flaska Chanel nr 5...
Härligt!

STENLYCKA sa...

Lusselkramar på dig ♥
Raina