torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dan.....

Sista dagen i butiken för i år. Vilket år det varit! Att driva sin egen idé och märka att den faller i god jord... Vilken glädje, vilken ynnest. Vill passa på och tacka för all stöttning från min vänner.

Tacka alla kunder som kommit och handlat med glädje och glada tillrop. Tacka min make, som trott och ställt upp till hundra procent på mina tokiga infall. Skjussat grejor, kommit med lunchmat, snickrat och fixat... Tack till mina forna arbetsgivare Pilar och Sakis på Grekens Taverna, som kommit med kaffe och alltid sett till att jag fått någotgott och näringsriktigt i mig..... Jag känner mig som en som står och tacka för en Oscarsstatyett...... men detta är minst lika viktigt för mig..... Så tack för i år... nästa år är det 2012 och 100 år sedan August Strindberg gick ur tiden... Nu har jag huvudet fullt av idéer för att fira detta i butiken... Så varmt välkommna igen torsdagen den 12 januari.... Kanske möts ni av röda rummet... vem vet... God jul till er alla önskar Jeanette alias Fru Larsson från Diversehandeln....

3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Du underbara goa vän!
En stor kram och jätte stor tack för det fantastiskt vackra julkortet!
Jag blev så jätte glad!
Önskar dig en underbar jul med många skön stunder!
Kram Raina

Monica Johansson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Monica Johansson sa...

Med den kreativiteten och arbetsivern, sammantaget med din härliga personlighet och värme; är jag inte förvånad att det har gått så bra! Denna framgång har du verkligen förtjänat! God Jul!