tisdag 31 augusti 2010

Parrarampampam.......




Ett hejdundrande grattis till er alla som vunnit och ett stort tack till alla ni andra som så gärna ville vara med....

vinst nr 1 till Lena Andrée utan blogg vinner tre tvålar
vinst nr 2 till Marie Tekla Maräng vinner två tvålar

vinst nr 3 till Hobbykällaren vinner en tvål och tröstpris till

nr 4 elsamarianne som vinner ett handgjort kort...

Hör nu av er till mig på mailen jeanettearne@hotmail.com

Allt gott till er där ute... kram Jeanette



16 kommentarer:

Lisas torp sa...

Stort GRATTIS till alla vinnarna!
Önskar dej en härlig sista augusti!
Kram
Lisa

bakom berget sa...

Grattis till dina vinnare och tack för en kul tävling!
Ha en fin dag!
Kram Åsa.

Sirpa sa...

GRATTIS till alla vinnarna!
Tack för en fin tävling!
Har det så fint!
Kram Sirpa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så kul för de som vann! Grattis till dem!
Kram
Marie

Nyanser av vitt sa...

GRATTIS till de lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling.
Kram Agneta

EM sa...

Å vad jag är glad för att jag vann. Vilken perfekt födelsedagspresent till på fredag.
Och grattis ni andra som vann.
Och så givetvis tack till bloggerskan som hade tävlingen...
hälsningar från en lycklig vinnare
elsamarianne

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh vad roligt och glatt överraskad. Paket och tvålar som jag bara älskar.
Tack för en fin tävling och ett stort GRATTIS del de andra vinnarna.
Kram

Lily sa...

Stort GRATTIS till vinnarna!

Ha det gott
Kram Lily

STENLYCKA sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare! Tänk vad de kommer att dofta gott när de använder tvålarna.... om de nu kommer att göra det... för jag skulle inte haft har råd, jag skulle bara njutit av det vackra paketet. Tack för din fina tävling.
Ha det så gott!
Kram Raina

Viola sa...

Ingen tur här alltså...bara att gratulera alla glada vinnare, kramen

Roses & Angels sa...

Grattis till er som vann. Lyckliga ni. Tack också för en fin tävling. Kram

Lantligt i smultronbacken sa...

GRATTIS alla till vinsterna

Kram

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne...

ønsker deg en fin høst dag.

klemmer 0)

Pysselpalatset sa...

Ettstort tack till er alla som ville vara med. Tack till er som länkat och grattis till vinnarna.
kram Jeanette

Jenny sa...

Tittade in här genom en länk från "Crea Diem´s blogg" och tyckte Du hade så mycket fint.....(:

Hoppas det är okej om jag länkar till Dej?

Kramar, J:son

Hobbykällaren sa...

Oj, va kul, vilken överraskning. Våran första vinst:) Och grattis ni andra också. Tack för en fin tävling. Ha nu en bra dag. Hör av oss till din mejl. Kramar från oss. Kerstin och Anna-Karin.