torsdag 24 juni 2010

Årets första tur med husvagnen.... till Nora.

Ko ack ack ack ka ka..... skräm inte bort ungarna som vi gjorde förra året... ler gott...

Vill bara titta in och önska er alla goa människor en glad midsommar. Vi åker till Nora i vanlig ordning... trivs man så trivs man. Njut av varandra och av lite ledighet. Ät gott och drick måttligt. Ta en cykeltur på midsommardagen med rester av maten från kvällen innan... Ah.... Det är iallafall Larssons recept på en god midsommar. ( efter helgen kan vi naturligtvis revidera intentionerna, då har man ju facit... ) Åt för lite, drack för mycket, cykeln är med.... men låst och glömde cykelnyckel i stan... Men man kan ju ha det gott i vilstolen också!!!!

O, så det viktigaste av allt glöm inte plocka sju karlar att lägga under kudden...

Tillvarata Er mina sköna... Jeanette

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

ha en herlig midtsommer helg... kos dere masse O=)O=)

klemmer o=)

Viola sa...

Önskar er en härlig midsommar, KRAM

bakom berget sa...

Ha ha ha...Jag skulle vilja se den kudden!
Jag håller mig till blommorna tror jag..
Önskar dig en härlig midsommarhelg!
Kram Åsa.

C De-sign sa...

Önskar dig en fin midsommarhelg!!! Det blev inget under kudden...... igår...ja, man får väl skylla sig själv!!! hihihi men jag drömde fint, tror jag..... MIDSOMMAR KRAMAR fr C

Lantliv sa...

Hej därborta i husvagnen....ja jisses redan ett år har gått.....dax för Nora! Härliga dagar vännen....2 jobbdagar kvar för mig sedan springer jag ut på ledighets fältet!
kram i massor,
Anne-Lee