fredag 4 december 2009

Rött vitt och silver i köket.....

Hittade de här God Jul bokstäverna på Mamsell K i Uppsala. Föll som en fura, bara måste ha.





I köket får det bli det mera traditionella, rött, vitt och silver. Ett gammalt fönster fick hedersplatsen i år. Står perfekt i handtaget till stora fönstret. Nu börjar det närma sig andra advent. Jag är minst lika förväntansfull som vi vill att våra barn ska vara. Hoppas få tid i helgen för pepparkaksbygge. Men på lördagen, åker vi in till stockholm. Bara strosa och titta på andra.
Sedan en öl på Stampen... längtar.
Allt gott till er alla....
Kram Jeanette

7 kommentarer:

Mamma Su sa...

Vilka fina bilder du tagit på ditt vackert smyckade fönster.
Så inspirerande :=)

Åsa

Dessi sa...

Va fint ni har! Gillade dina God Jul bokstäver. Skulle oxå vilja ha såna.

Rummet för välbefinnande sa...

Visst är det härligt med jul och allt pysslande. Älskar alla ljus.... Det blir så mysigt! Hoppas du får avnjuta en go öl på Stampen nu då. Ha en fin andra advent och njut av ditt fina fönster :)
Kram på dig!
Mia

Mitt hvite hus sa...

Så stemningsfulle bilder ho9s deg.. så fint du ahr pyntet..:

Ønsker deg en fin helg..

Klem Kerstin

STENLYCKA sa...

Hej!
Vackra bilder. Önskar dig en trevlig helg och ha det så bra i Stockholm.
Kram på dig!

gamla skolan sa...

Åh ! Så fint ! och vilka vackra bilder , så mysigt och stämningsfullt ! Önskar dig en trevlig helg ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Lantliv sa...

Hej du goa Jeanette,
nu går du där och vandrar el. njuter av lite musik på Stampen...hoppas ni finner en mysig restaurang att gotta magarna med...Nu är det bäst att jag sätter igång här hemma och fortsätter med lite kommentarer till kvällen....allt tar sin tid...känns som alla hinner med allt utom jag.....Du Jeanette har jag inte sagt det förut så säger jag det nu.....du betyder mycket för mig här på bloggen...känns som om vi pratar samma språk liksom....Ha en fin helg,
kramis Anne-Lee