fredag 17 april 2009

Utlottning / Pay it forward


Här till vänster ser ni hjärtat jag fick i Pay it forward av Jenny.
Jag var med i hennes "Pay it forward". Det hela är baserat på filmen som heter just "Pay it forward" . Det handlar om att ge utan att förvänta sig något tillbaka.
Detta lockar glädjen att få ge.
Reglerna för Fay It Forward är ganska enkla. Alla kan vara med, men 3 krav ska uppfyllas:
1. Du ska ha en egen blogg, så du kan sprida budskapet.
2. Du ska ha lust att glädja andra.
3. Du ska sända dina egna 3 gåvor inom de närmaste 365 dagarna.
De 3 första som lämnar kommentarer på detta inlägget får en gåva av mig inom 365 dagar.
Det enda du måste göra. är att göra det samma på din blogg och naturligtvis genomföra det.
Jag älskar att ge bort, så detta gläder mig verkligen.
Blir du med, så skriv din kommentar här.
Skicka samtidigt din adress för post till mig via mail:
så jag vet vart jag ska skicka min gåva till dej

Att bara skicka vidare sina gärningar och bara hoppas att det ger ringar på vattnet. Jag fick alltså hjärtat av Jenny, som har den underbara bloggen .....
http://lillahusetpaprarien.blogspot.com, Men nu ska mina ringar sprida sig.... Ge Er till känna om ni vill vara med så skickar jag, till de tre av er några våriga fjärilskort.... och någon överraskning.... Kommentera om ni vill vara med...... O naturligtvis så tillvaratar Ni väl Er.... kram Jeanette

3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej lilla nygifta!
Tack för kommentaren hos mig. Alla prylar??? Ibland får jag för mig att ha det rent och minimalistiskt. Men det brukar gå fort över....haha
Du har ett så fint inlägg i dag och att du är nygift hade jag ingen aning om.
GRATTIS!!
Kramar, Eva Agnes

Lisa Marklund sa...

Vad spännande, klart jag vill vara med. Har ju redan två kort här hemma från dig, de är superfina :-)
Kramar Lisa

Gerda-Thyra sa...

Jag vill gärna vara med i din lilla utlottning!
Hittade hit till din blogg strax före påsk, så jag fick inspiration att göra några fina fjärilar av papper!
Tack så jättemycket för tipset!
Jag gjorde mina fjärilar av sidor från en gammal "Sions Toner" som jag hade liggandes i mina gömmor, de blev jättefina i påskriset!