söndag 22 mars 2009

En Zornkullas dilemma!




När man som jag, har paserat Zornkulleidealet med råge. Är det ett smärre trauma att bege sig ut och köpa underkläder! Även om man får hjälp så känns det ofta förnärmande i provhytterna. Om man dessutom som jag inte vill ha en beige stödbehå, utan helt frankt föredrar push-upp, så är man illa ute! Jag kan inte begripa hur det kan vara sådan skillnad på köpebobbisar och den egna varan.... Jag menar om man nu köper sig nya stora bobbisar,för 40.000 då är det ju självklart att man vill visa dem.... Men om man som jag har dem av naturen, då ska de döljas och stödjas.
Inte ska de väl pushas upp ändå mer....
Men nu är det ändring på gång... Idag åkte vi till Täby Centrum.
Där finns en butik som heter just CHANGE! Jag fick en underbar hjälp och hittade, såväl bh som trosa.... Jag är så glad... Dessutom så spar de mina uppgifter så min älskade kan åka dit och köpa en överraskning...

Inga kommentarer: